(~215 B)

DIARY: start van de zomervakantie & klaarmaken voor de camping

Afgelopen week was voor Skyler zijn eerste week zomervakantie. Maddox ging nog wel twee dagen naar het kinderdagverblijf, maar uiteindelijk moest ik hem dinsdagmiddag vroeg ophalen omdat ‘ie aan het hoesten was. Zodra hij verkouden is moet hij direct zijn inhalator gebruiken en dat is in deze tijd natuurlijk een beetje lastig. Ik snap de regels heel goed, maar het kwam wel even heel slecht uit zo voor de vakantie en met het afronden voor mijn werk. Gelukkig is het allemaal gelukt, staan er voor vrijwel iedere dag artikelen klaar en kan ik op vakantie zonder stress. Of beter gezegd: zonder al teveel stress. Ik hou toch altijd de kriebels voordat we gaan. Afgelopen zaterdag vertrokken we met de caravan en de komende drie weken vertoeven we in Twente op de camping. Hopelijk werkt het internet daar goed genoeg om mijn vakantiedagboeken te kunnen publiceren. Zou leuk zijn!

Voor nu nog foto’s van thuis, van onze eerste vakantieweek en laatste week thuis. Kijk mee!

Maandag

Goedemorgen! De jongens waren al vroeg wakker, pakten de iPads beneden en zijn in bed gaan liggen, haha. Wel een lekker plaatje zo.

Maddox gaat weer een dagje naar school.

Ik ga thuis ontbijten en bak bananenpannenkoekjes. Dat ziet er uiteindelijk altijd zo uit (ik kan dat echt niet maken), maar lekker is het wel.

Skyler aka de slechte eter wil het ook en vindt het lekker. Mijlpaal hoor.

Ik ga wat uurtjes aan het werk terwijl Skyler zichzelf weet te vermaken met de Nintendo en iPad. Ik vind het allemaal prima vandaag.

’s Middags wil ik er heel even uit en gaan we naar Hoofddorp. Een frisse neus doet ons goed.

En een broodje bakkeljauw als lunch al helemaal.

Ik haal Maddox van school en zijn eczeem gaat rampzalig. Gelijk insmeren!

’s Avonds ga ik een uurtje wandelen.

Dinsdag

Maddox gaat weer naar school.

Aan dit ontbijt kan weinig mislukken. Lekker!

Woehoe! Ik mocht al een tijdje geleden mijn abonnement verlengen en nu eindelijk gedaan met een nieuwe iPhone 11. Zo leuk altijd!

Ik ga met Skyler naar het strandje om foto’s te maken voor de campagne met bonprix.

Daarna word ik gebeld met de boodschap dat Maddox naar huis moet vanwege verkoudheid in combinatie met hoesten.

Pakketje! Dit is leuk voor de vakantie en daarna zal ik mijn review schrijven.

We eten vroeg omdat Raymond weg moet, maar gelukkig kan ik nog een uurtje wandelen voordat ‘ie gaat.

We hebben voor Skyler een step gekocht via Marktplaats om mee te nemen naar de camping. Superleuk ding!

Ik maak alvast alles klaar voor de BTW-aangifte aangezien we de hele maand juli voor de rest niet thuis zijn.

Woensdag

Beginnen met de was. Ik wil de wasmand altijd vrijwel leeg hebben voordat we gaan dus deze week gooi ik hem een paar keer aan.

Werken!

Lekker een uurtje sporten.

Ik ben in het dorp en omdat ik te vroeg ben voor een afspraak, ga ik lunchen. Geen straf zo even alleen.

Ik ga naar de nagelsalon voor gellak! Na mijn hele leven nagels gebeten te hebben, ben ik een paar maanden geleden begonnen met acryl. Dat is er inmiddels alweer eventjes vanaf, maar daarna heb ik gelukkig vrijwel niet meer gebeten. Tijd om er gellak op te laten zetten in de hoop dat mijn nagels steviger worden, rustig kunnen groeien en het er netjes uitziet. Zo far so good!

Ik zet alles over op mijn nieuwe telefoon en test gelijk de camera. Not bad.

Met Skyler naar de bibliotheek om wat boeken te kiezen voor de vakantie.

Maddox is lekker met van alles aan het spelen.

’s Avonds kijken Raymond en ik weer naar Marcella.

Donderdag

Ik begin met inpakken! We gaan met de caravan dus ik kan meenemen wat ik wil, haha. Toch een goede selectie weten te maken en ik zal dat later met jullie delen.

Tijd om alles schoon te maken. Ik krijg hulp!

Klein momentje voor mezelf.

Ik heb mijn handen vol aan deze twee, ook al zou je dat op deze foto niet zeggen.

Voor een vakantie voel ik me altijd zo blegh. Dan blijf ik echt het liefst gewoon thuis, haha.

Mijn bestelling van Fabienne Chapot komt binnen. Raymond heeft het heel lief voor me gekocht en ben er nu al verliefd op.

Tijd om de BTW-aangifte helemaal af te ronden.

Vrijdag

De laatste dingen bij elkaar zoeken.

Maddox is op zolder met mijn moeder met serieuze zaken bezig.

We doen ons vaste rondje en nu met de focus op alle vakantieboodschappen. Natuurlijk kan een koffie samen niet ontbreken.

De jongens gaan allebei naar de kapper.

Doktertje spelen met oma, haha.

Zaterdag

Whoop whoop, tijd voor onze vakantie!

We hebben bijna twee uur in de file gestaan, maar uiteindelijk komen we aan in Twente! We staan op een lekker grasveld met speeltoestel en zand, dus de jongens vermaken zich gelijk heel erg goed.

We staan! We willen de luifel er toch ook nog wel aan zetten.

Tijd voor een snelle hap aangezien het allemaal toch wel lang duurt. Patat met snacks.

We worden getrakteerd op een mooie lucht.

Uiteindelijk liggen de jongens om 21.15 uur in bed en liggen ze tot 22.00 uur te keten.

Anke heeft heerlijke tompoucen meegenomen om de vakantie in te luiden. Na wekenlang heel gezond doen smaakt mijn favoriete gebakje fantastisch.

Zondag

We beginnen bij een knutseluurtje!

Norah wil niet slapen en ik wil nog wandelen, dus we gaan samen een rondje over de camping.

Boodschappen halen voor de komende dagen.

Voor de rest hangen we op de camping. De jongens spelen heerlijk voor de caravan en bij de binnenspeeltuin, de mannen kunnen nog Formule1 kijken bij de bar en zodra de kinderen zo naar bed zijn, gaan we heerlijk op ons gemak eten. Fijn even!