(~215 B)

DIARY: strand, bos, camping kijken en weer veel bewegen

Goedemorgen! Wat was het warm afgelopen week, hè? Maddox ging twee dagen naar school en vrijdag met oma zijn we spontaan naar het strand gereden. Ook waren we zaterdag nog bij een camping kijken, om te zien of we het leuk vinden om daar een paar weekenden te verblijven. Voor de rest was ik lekker aan het werk en aan het sporten en wandelen. Kijk mee!

Maandag

Tijd voor Maddox om weer naar het kinderdagverblijf te gaan.

Ik ga sporten.

We zijn lekker samen thuis! Laatste week voordat ook Skyler weer naar school moet. Ik ben de hele dag voor de rest aan het werk.

We krijgen bericht dat het op Maddox’ school enorm warm is omdat het klimaatsysteem kapot is gegaan. Of we in de mogelijkheid zijn om eerder ons kind te komen halen. Ik gelukkig wel! Als ik aan kom zitten alle kinderen in hun luier aan de ijsjes, haha. Blij dat ik hem kan halen.

’s Avonds ga ik een rondje wandelen.

Dinsdag

Maddox kan weer naar school!

Ik ben de hele dag aan het werk en tussendoor gaan we gezellig met zijn drieën -Raymond is ook thuis- lunchen bij Het Tuinhuis.

Zo lekker! De rest van de dag zijn we gewoon thuis.

’s Avonds ga ik een half uurtje cardio’en en daarna door naar yoga.

Bloedje heet!

Woensdag

Starten met een gezond ontbijt houdt me beter op de rit de hele dag qua gezonde voeding.

Ik heb om 10.00 uur een zoom-meeting met Juliette van My Lovely Notebook en ik ben blij dat ik kan vertellen dat ik een paar uur per week voor haar aan de slag ga. Match made in heaven, als je het mij vraagt.

Tijd om onze caravan naar de stalling te brengen.

Op de terugweg trakteren we de kinderen op McDonalds.

Bij het bos vraag ik Raymond om te stoppen. Ik wil wandelen en besluit hier een rondje te lopen en vervolgens naar huis te lopen. Na ruim 5 kilometer ben ik weer thuis. Fijn!

Avondeten.

Het was niet helemaal de bedoeling om ook nog te gaan sporten maar als ik hoor dat Anke gaat en ik nog wel wat bewegingsminuten kan gebruiken, trek ik ook mijn kleding aan voor een klein rondje. Bizar dat ik dit opeens leuk vind.

Donderdag

Ontbijt!

Ik begin de dag met een lange wandeling van 8 kilometer. Gelukkig is het nog niet zo warm.

Heel even met Maddox op pad om een pakketje weg te brengen.

De rest van de dag zijn we binnen.

Maddox is dol op nagellak dus hij krijgt een mooi kleurtje van me.

Soep en stokbrood.

Vrijdag

Oma is er weer!

We doen ’s ochtends ons standaard rondje.

’s Middags willen we even naar het bos maar ik besluit door te rijden naar het strand. Dat blijkt een onwijs goede keuze! Lekker rustig en verkoeling.

Ik ben er niet helemaal op voorbereid maar uiteindelijk gaan de kinderen maar met kleding en al het water in, haha.

En ook oma moet eraan geloven.

Nog even wandelen en dan weer naar huis. Zo heerlijk!

Thuis zijn ze druk bezig met onze zonnepanelen! Het wordt een latertje en de jongens genieten ook nog mee van mijn moeders nasi, haha.

Zaterdag

Team iPad is weer present.

Ik ga sporten.

Deze strakke korte broek is wel een overwinning voor me. Het zit heerlijk en ik ben trots op hoe ik er uit zie.

’s Middags brengen we een bezoek aan een camping om te kijken of we daar wat weekenden kunnen doorbrengen.

De jongens vinden het idee in ieder geval top. Rennen op blote voeten, spelen, ijsjes… En dan zijn we er maar een uurtje, haha. We moeten nog even gaan beslissen wat we doen maar ik zal jullie daarin meenemen.

Geen zin om eten te maken dus we eten wat restjes. Snacks en patat uit de Airfryer, nog wat bakjes curryworst die mijn moeder heeft meegenomen en wat nasi. topcombinatie.

’s Avonds ben ik alleen thuis en zodra de jongens op bed liggen ga ik languit op de bank. Om om 21.00 uur tot de conclusie te komen dat ik gewoon lekker naar bed ga.

Zondag

Voetjebal gaat eindelijk weer beginnen (vlak voor Corona hadden we een proefles) en daar gaat Raymond naartoe met Maddox. Ook zijn vriendje Seb is mee!

Ik ben thuis met Skyler. Ik zet mijn dagboek alvast in elkaar en mail met een camping over verschillende mogelijkheden. We vinden een heel naseizoen best veel weekenden en dus een verplichting, maar al met al is het misschien goedkoper dan slechts een maandje boeken. Hier ben ik dus even mee bezig.

Tijd voor de boodschappen.

Ik ga lekker in mijn eentje naar het bos en wandel daar zes kilometer. De foto is met zelfontspanner, haha.

Jirka en Seb komen nog langs om Formule1 te kijken.

We sluiten het weekend af met sushi!

Dat was hem alweer. De scholen beginnen weer dus er komt weer iets meer ritme in onze dagen. Tot volgende week! X