Kleine verhalen om je heen
Een tijdje geleden was ik met Anke in Haarlem voor het concert van Waylon in Phil. We besloten van tevoren te gaan eten bij Vesper, een leuk restaurant dat helemaal gericht is op shared dining.…
Bekijk berichtEen tijdje geleden was ik met Anke in Haarlem voor het concert van Waylon in Phil. We besloten van tevoren te gaan eten bij Vesper, een leuk restaurant dat helemaal gericht is op shared dining.…
Bekijk bericht