(~215 B)

Throwback: 1, 2, 3, 4, 5 & 6 jaar geleden (deel 2)

Begin september bekeek ik mijn TimeHop-app en zag ik dat er ieder jaar iets leuks gaande was. Daar wilde ik over schrijven! Ik kreeg toen comments dat ik dit wel vaker mocht gaan doen en sindsdien hou ik de app regelmatig even in de gaten om iets leuks te spotten. Echter kwamen er vooral standaard dingen voorbij de laatste tijd, maar vandaag hebben we weer wat leuke gebeurtenissen waar ik jullie graag mee naar terug wil nemen. Wie volgde me al toen ik net zwanger was van Skyler en naar Valencia ging? Zie hier de foto’s van 1, 2, 3, 4, 5 en 6 jaar geleden op deze dag!

Het vorige artikel vind je hier.

2019-05-30 09.00.01

2019-05-30 09.00.10

Een jaar geleden was de laatste dag aangebroken van onze vakantie naar Turkije, samen met mijn ouders. We verbleven daar twee weken en genoten keihard van de zon en het niks doen. De eerste vliegvakantie met Maddox erbij naar een plek waar we al vaker zijn geweest. Mijn ouders komen hier ieder jaar (zitten er nu ook) en het voelt heel vertrouwd.

De vakantie was in alle opzichten heel erg fijn. We zaten in een negatieve spiraal met Maddox’ gezondheid en het was fijn om toen de boel de boel te laten en lekker naar het buitenland te gaan voor een vakantie. Het was heerlijk omdat mijn ouders mee waren waardoor er ook wat momenten voor Raymond en mij kwamen. Zo gingen we samen een dag naar Kos en was het opeens mogelijk om wat boeken in de zon te lezen terwijl opa met de kinderen ging zwemmen. Ook Raymond en ik waren op en top teamwork. Maddox ging tussen de middag naar bed op de kamer en dit verliep allemaal vlekkeloos. Raymond vond het heerlijk om af en toe lekker naar boven te gaan en alleen op het balkon te zitten en een andere keer was ik weer aan de beurt en had ik een uurtje voor mezelf. Wat ook erg fijn was, was dat beide kinderen – en dan voornamelijk Maddox- onwijs goed aten daar. Maddox kwam maar liefst een kilo aan in twee weken en toen we bij thuiskomst weer naar de kinderarts moesten, leken we wel een ander kind te hebben. Zwaarder, maar hij oogde gezonder.

Het was een topvakantie en nog steeds komt het wekelijks ter sprake. Vooral Skyler wil er regelmatig nog iets over kwijt. Jammer dat we dit jaar niet mee zijn geweest, maar het is nu wat lastiger met Skylers school en de leerplicht. Helaas!

2019-05-30 09.00.19

2019-05-30 09.00.25

Twee jaar geleden zat ik in een ongelofelijke babybubbel. Maddox was toen bijna vijf weken en ik verkeerde echt in een ultieme staat van happiness. De kraamweek was heerlijk en ik had alles goed onder controle. Ik genoot zó erg van weer een kleine baby in huis. Dagenlang knuffelen, wandelen, voeden en dragen.

Op deze foto zie ik wel dat ik heel erg moe ben maar op dat moment voelde ik dat niet zo. De nachten verliepen aardig, overdag was alles rustig en ik zou nu wel zonder enige twijfel tekenen om terug te kunnen reizen naar deze weken. De reden dat het allemaal zo goed voelde, was omdat ik zelf relaxt was en we totaal geen verplichtingen kende. Ik hoefde niet per sé aan het werk, Skyler zat nog niet op school, Maddox niet op het kinderdagverblijf. Maddox sliep nog lekker veel, Skyler was trots en lief. Mooie tijden!

2019-05-30 09.01.20

Over drie jaar geleden heb ik niet zo heel veel speciaals te vertellen. Ik was een dagje in Amsterdam voor een ontbijt bij een winkel en daarna liep ik door naar het centrum waar ik outfitfoto’s ging maken met Debbie. Debbie werkte toen nog in Amsterdam en we zagen elkaar vrij regelmatig om onze looks vast te leggen. Die goede, oude tijd! Iedere week zagen we elkaar wel minimaal twee keer om dan foto’s van elkaar te maken. Deze postte ik dan wekelijks op Styleguide, om bezoekers te laten zien wat ik zoal droeg.

Rond deze tijd woonde ik net een paar maanden in Aalsmeer en was ik erg aan het zoeken naar alles. Het vervoer naar Amsterdam is niet optimaal en omdat ik Skyler ook al had, was dat soms een beetje puzzelen. De jaren daarna zijn mijn bezoeken aan Amsterdam steeds minder geworden. Ook werkt Debbie niet meer in het centrum waardoor we de outfitfoto’s niet meer inplanden.

Aan de ene kant mis ik het wel. Ik vond het heerlijk om af en toe de tram te kunnen pakken en binnen 20 minuten in het centrum te staan. Aan de andere kant vind ik het allemaal wel prima zo. Lastig! Ik krijg nog wel eens een uitnodiging voor iets leuks maar vaak komt dat niet uit met Maddox’ slaapjes of het is midden in het centrum van Amsterdam en dan zie ik de rit van ruim een uur met twee kinderen niet zo zitten, haha.

2019-05-30 09.01.32

2019-05-30 09.01.48

Ah, kijk kleine Skyler nou! Of nou ja, klein? Skyler was hier anderhalf en oogt voor mijn gevoel al erg groot, haha. Anyway: we gingen op vakantie! Met de auto vertrokken we richting Frankrijk omdat we waren uitgenodigd om een weekje op een camping nabij Parijs te verblijven. Het was onze eerste ervaring met een stacaravan en het werd uiteindelijk een fantastische week. Dit was eigenlijk wel het startsein van onze volgende kampeervakanties.

Skyler had de week van zijn leven. Met de bolderkar crossten we over de camping heen, we zwommen heerlijk in het zwembad, gingen vaak barbecuen en op de camping was een plas met een strandje er omheen. We deden een paar uitjes naar wat dorpen in de buurt en voor de rest kwamen we de camping niet af. Was ook eigenlijk niet nodig. Het weer was prachtig en we genoten enorm. Het fijne was ook dat we geen WiFi hadden. De eerste dagen even wennen, maar daarna echt wel heel erg fijn. Al met al een heerlijke week!

2019-05-30 09.01.57

2019-05-30 09.02.06

Zoals ik hierboven al eerder vertel is het hotel in Turkije geen onbekende plek voor ons. Vijf jaar geleden verbleven we er ook, met een kleine Skyler van bijna zeven maanden! Het was onze eerste vakantie met een kind en ook dit keer waren opa en oma mee. Maar niet alleen zij; ook mijn broertje was met zijn toenmalige vriendin en Beau mee. Een echte familievakantie dus!

Net als vorig jaar was dit ook een heel leuke vakantie. We hadden prachtig weer en het voelde heel bijzonder om met een eerste kindje op vakantie te gaan. Voor de eerste keer vliegen, de eerste keer in een hotel slapen met zijn drieën, naar het strand, zwemmen. Skyler trok alle aandacht en genoot van alles en iedereen om hem heen. Naast de melk was hij ook net begonnen met vast voedsel en de stukjes brood en de stukken fruit en groenten gingen maar al te graag naar binnen.

Het werd een vakantie zoals we die altijd kennen in Turkije: lekker rustig, hangen bij het zwembad en op het strand, eten, zonnen, genieten van de rust en het niets moeten en af en toe even een uitstapje. Ook hier gingen Raymond en ik samen een dagje weg, naar Bodrum, terwijl mijn ouders bij Skyler bleven. Een heerlijke eerste vakantie als gezin!

2019-05-30 09.02.28

Sluit ik af met zes jaar geleden; ook een vakantie! Hier was ik net zwanger van Skyler en had ik net de bom gedropt dat er een kindje op komst was, haha. Ik werkte samen met Vueling en kreeg als Kerstcadeautje een ticket naar een Spaanse stad naar keuze. Raymond en ik gingen voor een stedentrip naar Valencia, we kochten een ticket voor Raymond bij, boekten een Airbnb en gingen gezellig op pad. Achteraf een heel goede keuze want wat waren het heerlijke dagen! Wat was (en is!) Valencia leuk. Dit is wel een stad waar ik nog eens naar terug wil.

Raymond en ik genoten van de tijd met zijn tweetjes. We slenterden urenlang door de straten, bezochten een paar highlights, lagen in het park, aten tapas en paella, zaten op het terras, beklommen de toren voor een geweldig uitzicht, aten ijsjes, gingen naar het strand en waren aan het fantaseren over het ouderschap. Twee broekies die we waren! Geen idee wat ons te wachten stond maar wel al heel erg gelukkig. Hier schrijf ik meer over deze heerlijke citytrip.

Dat was hem voor deze keer. Wat een fijne terugblikken zo met al die vakanties! Doet me beseffen dat we dat wat vaker moeten plannen als dat mogelijk is, vooral zo’n fijne citytrip.

Wat was jouw laatste vakantie?