Tijd om weer wat outfits met je te delen. Wat droeg ik de afgelopen weken? Een klein beetje mei; voor de rest juni. Ik lag ook heel veel op de bank in sportkleding en mijn joggingpak, maar deel voor nu alleen even de fatsoenlijke looks, haha.

Pakje van Shoeby (losse broek en sweater), schoenen van Nike, tas van Isabel Marant.

Playsuit van Sissy-boy, schoentjes van Manfield.

Jurk van By-bar en schoenen van Isabel Marant.

Rok en top van Sissy-boy, schoenen van Manfield, jasje van Yaya.

Jeans van Levi’s, top van Yaya, riem van Selected, schoenen van New Balance.

Jeans van Yaya, top van Selected, riem van Yaya, schoenen van Nike en tas van Longchamp.

Jeans en top van Yaya, schoenen van Manfield.

Alles van Yaya.

Broek van Sissy-boy, sweater van Armedangels.

Jeans van Levi’s, shirt gekocht tijdens het concert van Dermot Kennedy.

Broek van Adidas en vest van My Essential Wardrobe.

Jeans van Levi’s en shirt van Selected.

Broek van Sissy-boy, blouse van Alix the Label.

Jeans van Yaya, jasje van Nike.

Pak weet ik even niet meer… (zoek ik op en voeg ik later toe).

Baggy jeans van Levi’s, shirt van Catwalk Junkie.

Broek van Sissy-boy, top van Selected, jasje van Yaya, schoenen van Isabel Marant.

Broek van Haute L’amitié, top van Sissy-boy, jasje van The Kooples.

Short van Armedangels, top van selected, schoenen van New Balance.

Jeans van Yaya, top van Sissy-boy, schoenen can Salomon.

Jeans van Yaya, top van Selected, schoenen van New Balance.

Short van Armedangels, top van Yaya, tasje van Isabel Marant.

Jurkje van Yaya, tas van Isabel Marant.

Short van Armedangels, top van Sissy-boy, schoenen van Salomon.