(~215 B)

Dit zijn onze vakantieplannen (en andere activiteiten) voor de komende maanden

Laatst kreeg ik de vraag op Instagram of we al een camping hebben gevonden voor de zomervakantie en het leek me wel leuk om jullie te vertellen over al onze vakantieplannen én andere leuke activiteiten voor 2022. Of eigenlijk tot ongeveer augustus, aangezien ik nog niet echt weet wat het najaar ons gaat brengen. Vorig jaar besloot ik vrij spontaan een weekje Bakkum te boeken in oktober dus misschien ga ik nu wel weer zoiets doen. Maar tot de zomervakantie hebben we vrij veel leuke dingen gepland en die deel ik vandaag graag met jullie! Alles natuurlijk onder voorbehoud (zoals de afgelopen twee jaar steeds het geval is), maar ik heb er vertrouwen in dat we weer veel kunnen en mogen dit jaar!

Maart

Februari is nog rustig, maar in maart heb ik leuke dingen staan. Zo ga ik 4 maart met Anke een weekend weg. Ze heeft een heerlijk huisje voor ons geboekt waar we twee nachten verblijven. Lekker wandelen, eten, genieten van de rust, boeken lezen, serie kijken en misschien nog een leuke stad bezoeken. Ik heb hier veel zin in!

9 maart ben ik jarig en dan ga ik met Skyler naar een optreden van Snelle. We hadden kaartjes voor zijn theatertour in december maar dit was vanwege de maatregelen verplaatst. Naar mijn verjaardag, haha! Ik heb hier ook veel zin in. Ik was met Skyler naar zijn concert in het Olympisch Stadion en toen was hij zo onder de indruk, dat ik denk dat dit ook een schot in de roos gaat zijn. Vrijdag 11 maart gaan we met mijn ouders uit eten bij een Italiaan hier in Aalsmeer. Voor de rest heb ik geen plannen met mijn verjaardag maar ik vind dit al heerlijke vooruitzichten. Ik hoop misschien nog deze maand ergens een nachtje weg te gaan met Raymond, maar dat hebben we nog niet gepland. Wie weet dat dat nog gaat gebeuren!

April/mei

Voor zondag 24 april heb ik kaartjes voor Suzan & Freek in het ZiggoDome. Niet iedereen zal het met me eens zijn, maar ik vind hun muziek heel leuk en ik vind het dan ook tof dat ik kaartjes voor hun concert heb, met MEAU in het voorprogramma. Toen ik dat aan Skyler vertelde, wilde hij dolgraag mee. Dus dat gaan we gezellig samen doen! Ik wilde nog ergens een nachtje met hem in de buurt blijven slapen maar dat is niet mogelijk. De volgende dag vertrekken we namelijk naar…

Ibiza! Ik wil al een tijdje met het vliegtuig op vakantie en toen Raymond en ik het over de meivakantie hadden en we naar campings zaten te kijken, riep ik: zullen we anders gewoon een weekje ergens naartoe vliegen? Ik ging op zoek, stuitte op een heerlijk hotel op Ibiza en we hebben het gewoon geboekt. Van maandag tot maandag gaan we dus heerlijk naar de Spaanse zon (hoop ik, haha). Als we daar dan na de eerste nacht wakker worden, is Maddox jarig! We vieren zijn verjaardag als we terugkomen. De zondag voordat we naar huis gaan, zijn Raymond en ik 19 jaar samen. Echt heerlijk om zo’n weekje met zijn vieren weg te gaan en stil te staan bij deze mooie mijlpalen. Maddox alweer 5!

Omdat Maddox in de ban is van zijn verjaardag, zal mei in het teken staan van zijn feestje. Een verjaardagsfeestje thuis, maar ook zijn partijtje. Hij roept al weken dat ‘ie ‘al zijn vrienden’ gaat uitnodigen en dat hij dan naar Chimpie Champ wil. Dat gaan we dus maar even regelen als we thuis komen.

De laatste week van mei hebben we ook nog wat leuks staan: met Hemelvaart gaan we gezellig een lang weekend naar een huisje met Anke, Jirka en de kinderen. We hebben een groot huis gehuurd bij Landal en we gaan naar het oosten voor een paar heerlijke dagen. Twee jaar geleden deden we dit ook en dat was heerlijk! Wandelen, zwemmen, lekker spelen met de kinderen, ’s avonds gezellig eten. Ja, fijn.

Juni

Dan gaan we door naar juni. Op vrijdag 3 juni heb ik een festival gepland staan, namelijk Het Zomerspektakel aan het Meer. Ik ga daar met Nicole naartoe voor een avondje Anouk, Snelle en Kensington. Ik heb weer zoveel zin in festivals en optredens van Anouk en kijk hier onwijs naar uit. Eindelijk weer leuke dingen qua muziek in de agenda!

En over Anouk gesproken: zaterdag 11 juni treedt Anouk op op het Malieveld en daar ga ik gezellig met Debbie naartoe. Heerlijk om weer twee uur te kunnen genieten van haar muziek. Omdat ik parkeergelegenheid zocht voor mijn auto en eigenlijk geen zin had om ’s avonds nog terug te rijden, heb ik in Den Haag een hotel voor mezelf geboekt. Debbie gaat terug naar huis vanwege een verjaardag de volgende dag, maar ik blijf heerlijk slapen. De volgende dag een ontbijtje, een wandeling en dan weer terug naar huis. Het staat op mijn 22 voor 2022 lijstje dat ik graag eens een nacht alleen weg wilde, dus ik heb het gelijk gecombineerd.

Eind van de maand wordt het tijd om de caravan uit de stalling te halen. Of nou ja, hij komt eigenlijk volgende week al even uit de stalling, aangezien Raymond hem naar een caravanwinkel brengt om er een luifel aan te laten bevestigen. Zo kunnen we ook eens wat weekendjes weg, zonder dat we gelijk de voortent hoeven op te zetten. Ook handig met overnachten op een doorreiscamping en kortere tripjes. Maar goed, daarna wordt hij weer naar de stalling gebracht en eind juni halen we hem op. We zijn namelijk door De Achterste Hoef uitgenodigd om twee weekenden te komen kamperen! Het weekend van 24 juni en 1 juli zijn we daar op de camping te vinden. Zo fijn! Anke is daar vorig jaar zomer geweest en heeft daar een heel fijne tijd gehad. Ik kan niet wachten om daar met zijn vieren naartoe te gaan en lekker twee weekenden te genieten.

Juli

Dan de zomer. We hebben nog niks concreets geboekt, maar de bedoeling is dat we eerst een week thuis zijn en vervolgens twee weken weg gaan. We wilden eerst naar Italie, maar we zijn het er toch over eens dat we lekker in Nederland blijven. We gaan een weekje korter omdat we ook een week naar Ibiza gaan in de meivakantie en anders redden we het niet qua vakantiedagen. We blijven dus twee weken in Nederland! We hebben een camping op het oog en zodra Raymond goedkeuring heeft voor de vakantieperiode, gaan we deze boeken. Ik zal later nog even vertellen welke camping dat gaat worden, maar hoogstwaarschijnlijk zal onze zomervakantie in het oosten zijn.

Augustus

In augustus zijn we de eerste week dan waarschijnlijk nog op de camping en daarna lekker thuis. Gelukkig hebben we nog wel wat leuke dingen gepland staan! Op zondag 14 augustus staat Dutch Valley in de agenda. Hier hebben we al twee jaar kaarten voor maar door Corona is dat dus al twee keer verplaatst. Hopelijk mag het dit jaar wel doorgaan. De week daarna, zaterdag 20 augustus gaan we met Wim en Nicole naar Festival Zand in Almere. Ook hier hebben we al even kaarten voor. Dit festival is altijd gezellig, dus heel leuk om daar weer eens naartoe te kunnen!

Dat was hem! Allemaal onwijs toffe, heerlijke dingen. Ik heb zin in de optredens van Anouk, de zomervakantie met de caravan en de weekendjes en nachtjes weg. Maar voor nu kijken we vooral uit naar onze vakantie op Ibiza. Hopelijk is het heerlijk weer en kunnen we zeven dagen genieten van het eiland en van elkaar! Op naar een mooi 2022.